برج های سانکست رامسر

 

 

 

سایت این پروژه در شهرستان کتالم، در مجاورت شهرستان رامسر و در استان مازندران واقع شده است. فاصله بسیار اندک شهرستان کتالم تا فرودگاه رامسر (10 دقیقه)،  از بزرگترین محسنات این پروژه است.

 

پروژه در زمینی با دو سند تفکیکی و دو کاربری مجزا (هتل و مسکونی) در مجاورت ساحل دریای خزر واقع شده است:

•   زمین شرقی ( با کاربری هتل آپارتمان )          پلاك 12/20      مساحت : 4960 متر مربع

•   زمین غربی ( با کاربری سرویس آپارتمان )     پلاك 12/567     مساحت : 7916 متر مربع 

    مساحت هر دو زمين :  12876 متر مربع

 

 

امروزه با بالا رفتن رقابت در عرصه‌ی صنعت ساختمان و نیز گسترش فناوریهای این حوزه و ارتقاء ذایقه‌ و پسند مشتری، رویکرد او به تهیه مسکن فاخر با حداکثر ظرافتهای طراحی و مهارتهای ساخت، موجب شده است تا بیشتر سازندگان ، ساختمانهایی با حداکثر استانداردهای طراحی و ساخت  ارایه دهند . در این میان، مزیت رقابتی برای این ساختمانهای فاخر، از ویژگیهای قالب فیزیکی (طرح و اجرا) به خدمات نوین و متنوعی که هر یک ارایه می‌دهند، تسری یافته است و هرچه ساختمان علاوه بر امکانات متداول، خدمات خاص و جدیدی را به ساکنین پیشنهاد دهد، برای سرمایه گذاری مشتریان، جذابتر و از مزیت رقابتی بالاتری برخوردار خواهد بود.
ارایه سرویسهای هتلینگ، به عنوان بخشی از این خدمات نوین، می‌تواند در آفرینش این مزیت رقابتی، راهگشا باشد. خدماتی نظیر  کیترینگ ،خدمات پذیرایی، کارواش، خشکشویی اختصاصی، نظافت منزل، مهدکودک اختصاصی و ... که تجربه‌ی لذتبخش زندگی دایمی در یک هتل را برای ساکنان به همراه خواهد داشت.
در پروژه‌ی سانکست رامسر، با توجه به وجود هتل‌آپارتمان و تیم حرفه‌ای ارایه دهنده‌ی این خدمات، امکان ارایه این خدمات هتلینگ به برجهای مسکونی با بالاترین استانداردها به راحتی فراهم گردیده است که با سرشکن شدن هزینه‌ها، بعنوان یک مزیت طلایی برای پروژه تلقی خواهد شد.

 


مزیت جذاب دیگر برای سرمایه گذاری، تفکیک کل پروژه به دو سند مجزا است که امکان ویژه‌ای جهت تامین مالی و ساخت هریک از برجها بصورت مستقل را، فراهم آورده است.

 

 

 

 

Ramsar Catalog -01.02.07.pdf